Mitt i stormen

Egentligen borde jag inte sitta här och blogga, när jag har sjukt mycket annat att göra. Men kände jag behövde rensa skallen lite. Plugget kommer bli min död en vacker dag, jag skojar inte.
Idag är det kursprov i religion som jag hatat mig igenom under veckan, sen är det en redovisning i naturen. Thank god att jag och Julia blev klara med den förra helgen...
I morgon är det fasansfulla matte nationellaprovet i fyra timmar, en geografiredovisning, engeksla essäskrivning och bookreport. Mördardagen. Just nu satsar jag bara på G i alla ämnen, shit det här har varit kämpigt och jag vill bara att allt ska vara över nu. Men nej inte ännu. På måndag är det vetenskaplig artikel som ska vara klar sen ett högtidstal. dear god. Men har jag överlevt detta, så överlever jag gymnasiet. Iprincip.

Ge mig tisdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0