Som onsdagar ska vara

Godmorgon!
Känner mig ganska seg idag, inte konstigt med att jag landade i sängen halv sex i morse. Men att jag skulle må såhär idag hade ja nog inte räknat med...
Kvällen var lång men rolig. Hade träning och körde skiten ur mig till halv tio, sen snabbt hem och fixade sig och in för att möta upp Maria, Cindy, Hanna, Martin och David vid tuben sen bar det av mot Rose där det dansades och busades fram till två tiden, därefter drog vi vidare till White för en snabb danssväng innan vi tackade för oss. Usch mina fötter gjorde så ont att det kändes som att de blödde av sår, och att huvudet värkte som attans.
Men det var en kul kväll, en standard onsdagsutgång helt enkelt!

Idag har man sovit bort hela dagen förståss. Känns lite ovärt kanske. Men sömn, mat och träning gör kroppen gott! Nu blir det nog en film och kanske en promenad, solen tittade nyss förbi!

- Rose Nattklubb

- White Room

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0