Mars månad

Då var det Mars.
En månad där snön äntligen smälter bort, det blir varmare och man blir helt enkelt gladare för våren närmar sig. Perfekt månad minsan. Inte minst för det är min födelsedag om två veckor, känner mig astaggad på den fronten i alla fall! 19 years old and still going strong. Ett år äldre, ett år smartare.

Kan dock inte påstå att mars kommer vara smärtfritt, nej nej. De kommande veckorna väntar så mycket SKIT i skolan samt fester hit och dit med skivor som startar igång. Jag kommer bli ruinerad! Inte minst att jag kommer vara helt slut.

Från och med nästa vecka ska jag börja mitt lite "sundare" liv. Eller vet inte riktigt om det blir sundare för jag lär inte sova något eller få någon ledig tid. Men fram till min födelsedag ska jag inte gå ut, utan det är bara skivor som gäller, kommer det drickas något? På min egna såklart, men tror inte på de övriga vardagsskivorna. Vi som har så sjukt mycket prov framför oss. Inte värt det.
Sen ska jag börja satsa ordentligt med träningen och matcherna, äta bättre och förbereda mig inför de stora festerna den 20 april och studenten. Bäst så, plus att plånboken lär bli glad med lite paus från allt användande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0