Ny vecka!

Puh! Äntligen är det en ny vecka med nya "bra" saker att se fram emot. Tycker att dessa veckor hittils har vart ganska dåliga om jag ska vara ärlig. Så nu vill man ha lite förändring i livet och något att se fram emot, jippie! Helgen som vart har jag bara jobbat, jobbat och jobbat. Sjukt jobbigt med trippelpass sena kvällar och tidiga mornar men eftersom jag var ledig i går så kändes det helt okej. Kommer dessutom känna mig ganska nöjd i slutet av månaden när pengarna rullar in på kontot, då kommer allt vara värt besväret! Låt oss hoppas.

Ett litet schema för att summa upp min fantastiska vecka:
Måndag: - LEDIG (plugga matte)
Tisdag: - Skol-DM, skola och plugga matte.
Onsdag: sovmorgon, skola, plugga matte och sedan middag med fina Twiniis <3
Torsdag: Skola, Matteprov....
Fredag: Skola, jobb
Lördag: Jobb, utgång
Söndag: Mysa och träffa Hanna & Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0