Livet går vidare, med eller utan dig

Det känns som att saker och ting börjar falla på plats för tillfället. Har en del som fortfarande ligger olöst, ogjort och som behövs ändras på för att livet ska anses vara "bra" men det känns som att man ligger på god väg! Förra veckan var en riktig hatvecka. Det kanske berodde på fredag den 13onde, en massa bråk, tårar och strul som man fick ta itu med. Men vet ni vad. Livet går vidare!

Jag har dessutom börjat ta tag i mitt liv en aning, inte leva livet och hoppas att allt går bra i slutändan fast det inte gör det. I vissa fall kanske, men mestadels inte. Nu börjar skolan tas mer på allvar, jag ska komma igång med idrottandet och därför kanske ansluta mig till AIKs handbollslag. Börja ta tag i mitt gymkort, jobba på som vanligt och bli en allmänt sansad tjej. Utgångar kommer nog vara desamma för att man finner en sådan ro och livsgjädje i att gå ut och dansa. Så det tänker jag inte ta bort för fem öre.
Sedan mitt nyårslöfte att bli mer social och ta hand om mina vänner börjar uppfyllas så det gäller att jag håller på det nu och inte sackar tillbaka.
Dags att torka bort de sista tårarna och se frammåt, detta kommer bli ett fantastiskt år! trots motgångar kommer i alla fall livet gå vidare, med eller utan mig.


Såhär gör vi åt tråkigheter och den dåliga delen av det förgångna. Lipar åt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0