Jobb!

Dags för årets första jobb-pass. Inget att skojja om dessutom när man var tvungen att gå upp kvart över sju när man vanligtvis är van vid att stiga upp runt 12 snåret. Nej det var brutalt, speciellt när det fortfarande var kolsvart ute. Usch avskyr vintern och dessa mörka tider.
Jobbet som började 8, gick mot all förmodan bra och turligt nog flög tiden på efter frukostpausen. Fick sluta tio i tre som var helt okej att börja med. I morgon lär det bli ett liknande pass skulle ja tro, och då är jag förhoppningsvis lite mer back on track efter att jobbat endå tre år på detta lager.

Just nu är ja rätt trött och seg, inte så konstigt kanske. Så jag tänkte göra mig en god kopp varm chocklad, sätta mig vid brasan och kanske snoza eller en lätt eftermiddagslur sedan försöka jobba med religionen som ska vara klar till på måndag. Vi får se hur mycket av det jag sa som kommer bli gjort, de tre första sakerna kommer definitivt. Men är tveksam på det sistnämnda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0