Ännu ett slut på ett fantastiskt lov

Då sitter man här. Sista dagen på lovet. I morgon är det tillbaka till verkligheten och all jädrans plugg och ståhej. Fan säger jag bara. Fan. Som man känner efter alla lov. Typ.
Två och en halv veckas lov har minsan suttit fint, men känner jag mig nöjd och återhämtad? Knappast! Första veckan var helt okej om man ska jämföra med denna vecka! Händelserik och fantastisk på sina håll och kanter, det har jag en speciell person att tacka <3
Annars har det vart ett lov med vänner, fester, shopping, mys, jobb och lite vila haha. Men ska inte klaga, man har levt livet med rätta ord :)
Sista jullovet, nu är det bara att tagga upp inför sista terminen av trean och stå ut in i det sista.
Då kör vi så det ryker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0