Tisdag

Lovet har sparkat igång med full fart vilket leder till större ångest att man inte gör något vettigt, eller snarare saker man BORDE göra. Därför kunde jag inte vara kvar i sängen vid halv åtta i morse och låta mitt fina projekbetyg glida mellan fingrarna så då flög jag upp ur sängen för att sätta mig vid datorn och sortera projektdokument, skriva klart ALLA intervjuerna och påbörja rapporten. Shit vad duktig jag känner mig nu som gick upp tidigt och allt. Eller det var nog inte med vilje direkt, jag vaknade med en klump i magen att detta skulle gå åt skiten om jag inte gjorde något NU.

Så nu har jag suttit i några timmar, känner mig ganska nöjd för stunden. Fick mer gjort än jag hade tänkt mig så det är något positivt. Med tanke på att jag ska till kiropraktorn klockan två sedan möta upp en fin vän på fika så kändes det bra att få en del gjort innan det. Fortsättningen följer när jag kommer hem senare också!

Nu blir det duchen, sen fixa sig och åka.
Ses snart Olli Bolli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0