Söndag

Vilken spraklande morgon!
Humöret, kroppen och allt är på topp just nu. Känns som att man kommer vara sjukt effektiv denna vanligtvis tråkiga söndag. Vilket är EXAKT vad jag behöver just nu. Så ska nog sätta igång med att få lite saker gjort som skjutits upp ett par dagar. Hihi.

Till att börja med så har jag idag spelat min första AIK MATCH mot Spiifen tidigare i morse. Det gick bra och jag gjorde mål plus att laget vann vilket var en härlig start på dagen. Kanske därför jag är så taggad? Om inte minst vilket väder som bidrar till det hela! Känns som att jag skukke kunna springa milen!... shit, nu överdrev jag brutalt...

Nej nu ska jag sätta igång och vara effektiv-Bea. Sen kanske en film för att belöna migsjälv.
Tjingeling!


- Ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0