Onsdag - Lilllördag

Tjabba!

Vilket härligt väder som Stockholm har erbjudit oss idag! Känner mig så pigg, fräsh och taggad på en rolig och fartfylld kväll med brudarna och Martin + sällskap. Kommer bli sjukt kul!
Duktig som jag är (För tillfället) har jag pluggat på mitt satans projekt hela dagen, eller smått och skrivit lite åt gången hela tiden. Det börjar nog forma sig, men jag är långt ifrån klar.

Ikväll är det träning mellan 19:30-21:30 sen bär det mot stan för en efterlängtad onsdagasutgång. Listorna är fixade, sällskapet är fixat, humöret är som alltid på topp och klädsen är klar inom kort. Det kommer bli en grym kväll!

För att tagga upp ännu mer tar vi min favoritlåt

Nause- Mellow 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0