If I loose my patience, you must try to understand





Tja, Sjuklingen här!
Shit vad det suger att vara sjuk, måste vara bland det tråkigaste som finns! Speciellt när man är så taggad på annat som att jobba och tjäna pengar, umgås med vänner och gå ut. Då finns det inget värre än att vara hemma, sängliggandes och sova dagarna i ända. Kanske var ment to be med tanke på dessa stressiga, ickesovande och energislösande dagar som varit. Som man bäddar får man ligga!
Lite skönt kan det nog vara dock, jag kommer knappt ihåg en helg jag inte jobbat, inte varit uppbokad och inte varit hemma två dagar i sträck. Så lite qualitytime med familjen skadar väl inte.

Skönt nog kan jag säga att jag blir bättre och bättre, så förhoppningsvis i morgon kommer jag vara fit for fight. Har inte feber idag eller ont i halsen and that what all matters!
För att denna dag ska gå fort och vara mysig nog så man inte klättrar på väggarna så har jag underhållt migsjälv med filmer, och den bästa idag måste jag nog säga var Bend it like Beckham. Perfekta sjukfilmen med bra skådespelare och rolig story.
Tio poäng till den!


Kommentarer
Postat av: MU

Krya på dig/mu

2012-02-26 @ 10:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0