Måndag

Känns lite tomt här på bloggen, bloggtorka med andra ord. Kan nog vara så att jag har en del o stå i dessa dagar. Så torkan får bestå någon dag till. Kanske blir så att helgen lättar det på trycket. Men kan inte lova något. Eller jo, nästan :)
Läxorna har börjat ta fart, eftersom denna vecka kommer det bli lite hetsigt med jobb och sånt så ska ja se till att börja läxorna i tid och när det finns möjlighet. Har satt som mål att göra dom i tid så jag slipper sitta dagen innan med feta ångesten. Har dock satt det målet några X antal gånger tidigare men nu får jag fan ta mig i kragen.
Tyckte det är en bra ideé o lägga upp min Kent-favvis denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0