Andas

Min första jobb- och träningsfria vecka..
Känns så .. tomt! Som att jag helt plötsligt har all tid i världen. Fast jag egentligen inte har det då jag måste plugga. Men att inte stressa till varken jobb eller träning känns väldigt konstigt.
Men denna vecka hade då ett syfte och det var att bli frisk, frisk både fysiskt då kroppen nästan klättrade på väggarna efter sömn och vila samt psykiska då jag fick sådan panikångest och blackouts hela tiden.
Känns skönt att få kunna ta hand om migsjälv, äta och sova ordentligt. Bli av med all min sjuka som legat och lurat i veckor samt göra saker jag inte kunnat eller hunnit göra. Som idag; jag klippte mitt hår och åt middag med mamma på stan. Sånt har jag ALDRIG tid för. Sen i veckan blir det en massa fika/middagar med vänner samt kunna plugga i lugn och ro. Så har jag aldrig kunnat göra tidigare! Alltid något som krockat.
En rehab vecka var just det jag behövde! :)


Kommentarer
Postat av: Mu

Det var det bästa jag har hört på länge, kurera dig nu ordentligt/kramisar

2011-09-27 @ 22:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0