Vafan.

Varför ska det här med projektarbete vara så mycket krångligare än vad det behöver?
Shit att det ska vara så bestämt just hur man får formulera sina frågeställningar och att det måste måste måste vara så fast till ens inriktning. Jag går Samhäll/språk-elitidrott. Varför kan jag inte få göra något inom idrotten i så fall utan att koppla så mycket till samhället? Det är ju trots allt inom min inriktning och tillhör flera skolämnen.
Nej nu har jag rabblat upp hela fyra ideér inom idrott som jag kan göra, o alla är olika eller kan ge bidrag till samhället men endå ska lärarna vara så petiga. Snart ger jag upp den här skiten! Vad är egentligen meningen med projektarbetet om det inte får vara något valfritt och roligt?
Jävla cp-kurs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0