LOV!

... Eller mitt lov börjar efter kvällspasset mellan 14.00-23.00.. Lite segt, men som jag alltid säger. CASH IS KING!
Därefter kommer det bli ett lov med PARTY! oj oj jag är nästan rädd för hur mycket jag egentligen kommer gå ut denna kommande veckan. Först är det party med brudarna hos Maria, sen är det Rihanna konserten med Sophie och Hanna på tisdag. Utgång på onsdag. Torsdag är den enda oplanerade dagen (?!) och sen är det säkerligen fest på fredag och sedan fotbollsfest på lördag och recovery på söndag.... Hahaha jag vilket liv man lever!

Idag är det så otroligt härligt väder ute att man blir kissnödig! Det är soligt, lite varmare och jag känner mig fitt for fight. Kommer nog bli bra dettta det!

So long suckers!!

Foto: Julia Lönnborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0