The girls levererar

Jag lever!
Haha till viss del, känner mig otroligt sliten från en av de 10 bästa kvällarna ute. Har nämligen ingen koll på hur många kvällar som varit riktigt bra och kan inte heller riktigt säga att det var topp tre. Men lyckat var det definitivt!
Kände mig grymt taggad inför en favoritonsdags utgång som det inte varit så många utav på sistone. Seriöst, inget kan slå onsdagar! De är så mycket bättre och roligare än att gå ut på helgen. No doubt. Så äckligt synd bara att man inte får chansen så ofta då skolan ska alltid vara i vägen. Fan då.
Hur som, fick äntligen göra mig i ordning i lugn och ro, fixade utväxten på håret och smörjde in mig med en rosdoftande loation. Sen när har man tid för sådant nu längre?
Vi halv nio snåret åkte jag in och mötte mina sköna lirare Maria och Cindy på Daam i Odenplan. Där träffade vi en massa snygga ekerömänniskor och älsklingsHanna kom dit lagom till att vi skulle gå haha. Runt kvart i elva drog vi sedan vidare mot nattlivet fulla av skratt. Checka in på Rose och dansade loss fram till två, därefter drog vi till efterfest på Whiteroom och körde slut på fötterna. Vid femtiden anlände jag sedan i min säng.
En riktigt festkväll!!


@ Rose




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0