Sjukling

Är det inte typiskt?
Såklart ska veckans soliga dag vara en ligga-i-säng-sjuk-dag. Men jag ser det som en chans till att vara hemma och plugga inför geografiprovet, förbättra chanserna att bli frisk och ta hand om migsjälv lite. Dagen började bra då jag lyckades gå upp tidigt och ta en lång avkopplande dusch, ha mask, lång impackning, göra naglarna fina samt äta en lugn och nyttig frukost. Perfekt!
Nu sitter jag i myskläder och en kopp te, och ska ta mig an arbetet strax. Kommer nog gå galant. Förhoppningsvis blir jag klar med instuderingsfrågorna i dag. Vore great då det finns annat som behövs pluggas på.

Det enda jag saknar just nu är att träna...
Så fort jag blir frisk blir det back on track till träningen!
Cant wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0