Sista höstlovet

Då har även detta lov lidit mot sitt slut. Känns så otroligt trist! I onsdags sa jag till min mamma "Oh shit det är redan onsdag!" Tiden har verkligen flutig sin väg och allting gått så jävla snabbt. Det är ett tecken på att man har haft roligt. Jag kan minsan påstå att detta var det bästa och mest händelserika lovet jag haft. I love it!
Älskar att ha mycket inplanerat (inte läxor och annat skit förstås!) då har jag saker att se fram emot och slipper vakna upp och tänka "vad ska jag göra idag?" Det är iofs skönt ibland, men ja föredrar hellre planerat!
Liten summrering av veckan då:

Lördag + Söndag: Jobb jobb och jobb. Sova ut.
Måndag: Mysig hemma film/fest hos Maria
Tisdag: Rihannas konsert
Onsdag: Shopping + Utgång Rose och Whiteroom
Torsdag: Vila upp sig
Fredag: Familjeshopping + jobb
Lördag: Släktkalas + BÄSTA UTGÅNGEN till Två Grabbar och efterfest
Söndag: Bli människa igen, överleva dagen

Då blir det back to reality i morgon med skola 09.30. Har en grymt stor söndagsångest. Men får se det från den ljusa sidan och tänka positivt fram till nästa lov. Inte långt kvar nu! Drygt 6 veckor något vare va?
Nu ska jag gosa ner mig i min stora varma säng med nya vampire diaries avsnitt.
Ha en trevlig söndag alla!

Så sjukt klockren låt, helt galen. Som denna vecka har varit ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0