Torsdag

Tog mig igenom ytterliggare en dag till denna vecka. Usch börjar inse vilket helvete tvåan verkligen är. Denna månad är som sagt inte rolig, och det blir inte bättre av att lärarna påminner mig dag ut och dag in med alla dessa saker som ska in och bla bla. JAG VILL INTE! OKEJ?!
Men igår var jag faktiskt hyvsat duktig, gjorde klart min hälsodagbok som tog faktiskt hela kvällen! Så idag blir det att jobba på läsloggen som jag tvärstrejkar till. Har skrivit runt tre rader än så länge och jag har inte någon lust att fortsätta. Men när man tänker på vad våran lärare sa idag om hur viktigt det var så känner man en stor press just nu. Men den ska bli antingen nästan eller helt klar idag. För i helgen blir det inte mycket tid till att plugga. BIG plans!

Bäst att börja köra igång på riktigt så jag inte behöver sitta till tio ikväll. Finns annat kul att göra!
På med pluggarmössan Bea..

Kommentarer
Postat av: Julia

du BÖRJAR inse i maj att tvåan är jobbig?? :P

2011-05-06 @ 06:40:32
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0