Tisdag

Kanske inte det bästa att sitta här tjugo i ett på natten en tisdag, men om jag ska vara ärlig så är jag inte trött. Försökt att sova en stund nu men det gick inge vidare. Sen kom och helt plötsligt på att jag inte skrivit här i dag så... here i am! :)

En vanlig och enkel dag som vanligt, förutom spanskan som man får slita med varje tisdag och fredag. Blä längtar tills kursen är över.. men annars var det helt okej! Fick skynda mig hem för att hinna äta något innan det var dags att bege sig till jobb nr.. 3 skulle jag tippa på. Alltså barnvakt. Jättemysigt då ja passar tre små änglar. Men det blev bara en kort stund sedan hem igen och äta och sedan iväg till grannar för att se Barca och Real. TRÅKIG match kan man säga. Men va gjorde de när barca gick till final? (om jag hajjade rätt) KULIGT!

I morgon blir det en bra och lugn dag. Skola mellan 08.45-15.40 sedan åka och sola är det tänkt och sedan plugga på kvällen. Har börjat med några småuppgifter som jag tänkte göra klart för att kunna bocka av något i min "att göra-lista" gällande läxor och prov. Kommer kännas galant när det är över sen. Som man längtar!

Nu: sova. Eller, försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0