Söndag

Jahap, då var det söndag igen!
Alltid samma ångest över helgens sista lediga dag och att ett berg med läxor ligger över en. Men idag ska jag faktiskt ta tag i saker. Det kommer hända mycket nu de kommande veckorna både i skolan, på jobben och på fritiden och det är lika bra att hänga med tempot för att inte hacka efter. Nej nej inga ig:n här!
Sedan om en månad kommer det värsta vara över och det blir chill fram till skolavluningen. Åh vad jag längtar!

Gårdagen var det full sus från med att jag gick upp.
Åkte snabbt in till stan för att fixa en present till min kära vän Alexandra som hade Sweet 19 party med sex and the city-tema på kvällen. Stannade där en fruktansvärt kort tid då jag som sagt dubbelbokat och var tvungen att röra mig till upplands väsby. Resan tog två timmar...
Väl hemma hos min kära vän Cindy var det redan fullt ös, det dansades, åt, skrattades och umgicks tills klockan blev runt två tiden och alla började röra sig hem förutom jag och julia som sov över tack vare avståndet haha.
Men en lyckad och rolig varborg blev det minsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0