Söndag

Vilken helg!
En helg man längtat så mycket efter och som nu är slut. Det är verkligen supertråkigt!
Dessutom har jag kostat på mig någon form av jävulsk hosta som vägrar ge sig. Fan att det ska vara på detta viset..
Hur som, fredagen bjöds på turkiskt bröllop som jag sa i det tidigare inlägget. Och som var en stor succe! Det dansades från början till slut och vi fick en riktig upplevelse!
Lördagen sedan blev det tidig uppstigning för jobb i vinbaren, som också gick superbra och jag känner att det mesta börjar falla på plats nu. Men eftersom det blev en sen kväll på fredagen så blev det att man slocknade nätt och jämt vid elvatiden igår och sov fram till 11 idag. Underbart skönt!

Så idag är det plugg som gäller, ska skriva klart min andra läslogg och börja på idrottsarbetet. Det måste göras idag, annars får jag ett helvete med plugg nästa vecka då det är psykologiprov och annat skit som måste göras. Usch fy och blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0