show me that smile!

Var i skolan idag. ÄNTLIGEN!
Kände att jag höll på att dö av att vandra runt hemma som ett spöke, nu fick det vara nog. Trots att jag var sjuk och hade ont största delen av dagen så kunde mina kära vänner Cindy, Maria och Julia få mig på lite andra tankar och på så sätt göra något bra av en jobbig dag. Tack tjejer för att ni är bäst!
Känner mig faktiskt lite gladare idag också. Nog för att jag varit hemma och deppat i en vecka så gjorde en tröttsam skoldag bra för kropp och själ.
Btw så hade vi en skitjobbig matte NP i fyra timmar i morse, plus spanska muntligt. Blev ingen engelska då den ska sparas till i morgon. Tur det! Kände mig inte på topp att stanna ytterliggare två timmar till i skolan.

Nu är jag i alla fall hemma och gjort klart mina små kurer med medicin hit och dit. Usch längtar tills allt är över!
Har börjat planera lite utgångar och jobb de kommande veckorna då jag längtar tills ja spricker för att få gå ut igen. Bara dansa, slappna av och låta kvällen föra mig. Underbar känsla må jag säga! Kan behövas nu när man varit så spänd och stressad. Utekvällar är också något som är gott för kropp och själ! Dock gäller det att hålla sig måttlig med drickandet. Men det är inga problem. En drink eller två skadar inte.

Nu när detta bra humöret är på topp ska jag försöka utnyttja det och läsa lite i mina läxor en stund.
Sedan är det Desperate ikväll som man inte får missa!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Vilken fin blogg du har, keep it up!

Vilken spanska läser du? Jag ska ha muntligt i spanska steg 4 imorgon, skitnervös. Vad handlade det om? :)

2011-05-17 @ 19:52:44
URL: http://hildahemmingsson.blogg.se/
Postat av: Maria

puss min bebis <3

2011-05-17 @ 22:27:42
URL: http://strobopop.blogg.se/
Postat av: Bea

Tack så mycket! Din blogg var något bättre och finare om jag får säga det själv :)

Jag läser också steg 4, och det var inte så svårt!

Man får välja två ämnen av en rad olika t.ex. vilket ämne är bäst/sämst i skolan och varför? eller vilket är bäst, plugga i sverige eller i ett annat land? varför?

Då ska du + två till diskutera det er emellan med läraren vid sidan om.

Lycka till på provet!!

2011-05-17 @ 23:57:13
URL: http://beatricew.blogg.se/
Postat av: hilda

Va snäll du är, hinner dock inte skriva så ofta längre :(

Hann inte göra provet idag, typiskt. Bara att ladda om till nästa spanska lektion :)

2011-05-18 @ 14:12:18
URL: http://hildahemmingsson.blogg
Postat av: Bea

Tråkigt, du har en riktigt fin blogg minsan!

Ladda på ladda på! :):)

2011-05-18 @ 22:46:37
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0