Outstanding!

Puh!
Skönt att ha den dagen avklarad. Men kan dock inte säga att jag längtar efter morgondagen. Nejnej.. Då blir det spanska berättelse som ska lämnas in (som jag inte gjort) och latinprov jag nyligen börjat pluggat till. Ja det kommer bli en spännande fredag minsan. Ska dessutom jobba på eftermiddan till tio snåret så jag kommer vara lagon utsliten till lördagen. Men äsch! Det är bara att köra på in i det sista.
Fick dessutom reda på att jag får MVG i slutbetyg för elitidrott -handboll och idrott & hälsa, vilket känns great! Serverat på ett silverfat minsan. Det gillar vi stort!

Efter skolan tog ja, Julia, Maria och Cindy en tripp in till stan för möte om studentplaneringar, vilket gick superbra! Var minsan ett riktigt roligt möte med mycket skratt, (mest från min sida) och med pirrande nerver när vi gick därifrån. Känner mig så supertaggad på studenten som är bara ett år bort. Galet vad tiden flyger förbi.
Känns som att våran skiva kommer bli superlyckad om det blir som vi vill förståss, men tror inte det kommer vara några problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0