Onsdag

Då har ännu en dag kommit till (skol) ända. Kände mig inte på topp i morse, samt att hela skoldagen har varit en pina rent sagt. Har haft sjuka pms anfall att jag nästan velat slå någon i facet. Men sicken tur att det inte hände, blink blink.
Därför, unnade jag mig en tur till solarieexpressen i bromma efter skolan. Eller vad den nu heter. Tog också den dyraste med doftutsprutning och minidusch och bla bla för att få ett snyggt resultat och för att verkligen unna migsjälv. Resultatet blev strålande! Ser jättetydligt hur brun jag blivit, vilket är ett superpluss! Skönt att bli lite glad i alla fall. Speciellt nu när en helkväll med pluggande väntar. Usch måste verkligen börja sätta igång nu.
Ikväll ska jag ha gjort detta innan jag gör något annat:

* skrivit klart träningsdaboken
* börjat skriva läslogg och kanske avslutat
* göra några XXXX-tal i matteboken.

Yes, där var allt.
Nu: DAGS ATT PLUGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0