Måndag

Ny vecka minsan! Men ja vill faktiskt inte att tiden ska gå just nu. Det är lager på lager på lager av läxor och prov som kommer inom loppet av två veckor och jag känner mig lite tidspressad. Idag var jag dock duktig och skrev klart min andra läslogg som jag fan har jobbat med hela veckan men aldrig orkar göra klart. Så jag kom hem tidigt från skolan, skrev lite, gick sedan ut och solade för det är så grymt härligt väder! Sen somnade jag och var ute sammanlagt två-tre timmar. Sen gick ja in igen och skrev klart alldeles nyss. Känner mig ganska långsam faktiskt.

Tänkte sitta ute och kolla igenom psykologin nu ett tag. Sedan får vi inte glömma total blackout ikväll!
Tagga tagga tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0