Jobbarskor

Som många vet är det viktigt att använda sig av rätt skor när man jobbar, speciellt när man står och går mycket som jag gör. Därför har jag kikat runt lite och fastnat för vårens nya trend sko- easytone från Reebook. Tror faktiskt den kan vara riktigt skön att gå i plus att man tränar rumpan! Om det nu är så att ryktet stämmer. Men det är inte därför jag köper den, utan för den ser bra ut och verkar inte vara för "klumpig" som jag anser att vissa skor kan vara. + att det är bra stöd för foten.
Men då är nu kruxet, vilken färg?
Sommarens "oufit" på jobbet ska vara beiga chinos med vit skjorta. Så det måste passa till det! Men samtidigt så kanske inte vit färg är så smart med tanke på att jag spiller både vin och mat hur som helst på mina skor. Redan två par vita skor har blivit vinsprutade! inte så fint..



Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh såna har jag också tänkt köpa- behöver lyfta upp rumpan några centimeter, den har ju halkat ner på sistone ;-))

Svarta är nog smartast val, garanterat fläckfria och passar till allt ;-))

2011-05-24 @ 19:02:54
Postat av: Mu

Hej, de svarta är ju bäst ur smutshänseende, men alla tre paren är jättesnygga. Kolla ifall ni får ha färgglada, eller om det ska vara diskreta svarta. En liten åsikt från mig/kram

2011-05-25 @ 00:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0