Helg

Ingen vidare uppdatering här inte. Kanske beror på den sjuka skolgången som varit med miljarder prov och inlämningar :S tack och lov att det är slut på onsdag! Helt sluut!

Helgen har varit toppen, alltså riktigt bra. Började i fredas då jag jobbade på ett tennisevent i Nacka tillsammans med en skithärlig tjej från Texas. Vi serverade gratis drinkar, viner, rosé och champange och mycket skratt bjöds det på. Fick sluta runt nio tiden då drog jag och Alex som hon hette till en kina restaurang vid medborgarplatsen och åt o snacka sedan körde hon hem mig så gullig som hon var. Efter det väntade en grym kväll/natt tillsammans med min gudfar och hans vänner. Det var verkligen superkul! bättre än jag förväntade mig för vi tog oss till en gayklubb där vi dansade till stängning. Därefter tog ja en taxi hem.
Lördagen då kände man sig som de i "baksmällan" ganska sliten alltså. Så stannade hemma till runt 5 sedan åkte till ekerö för att möta upp familjen och därefter gocartkörning. Fan vad kul det var alltså! Gick superfort och adrenalinet var upp över öronen. Efter det var det bara en lugn hemmakväll med CH-finalen GO BARCA och film.
Idag var det en lång sovmorgon och därefter handbollsavslutning med laget med tävlingar och god mat, och nu är man här :)

När jag väl tänker efter så har det varit en ganska fullspäckad helg. Vilket är roligt!
Nästa helg kommer bli minst lika rolig, händer massa saker mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0