couldnt care less!

Just nu, just i detta ögonblick... är det slut.
Jag tror inte ni förstår min lycka över att äntligen få pusta ut. Eller i alla fall nästan då jag har några småsaker kvar, men inget jävla prov som man äcklat sig genom för att plugga till. Nope.
För idag hade jag mitt sista latinprov och NP-skriftligt i spanska. Och vet ni vad, ja bryr mig inte ett skit längre hur det går! För jag kan varken få in eller ut något vettigt på papper då min hjärna verkligen behöver en break. Kommer förmodligen bli ett ig på latinprovet idag, men det gör inget för han kan inte ge mig ig. Jag har gjort bra ifrån mig de tidigare proven och gjor alla läxor. Så nej Anthony, du skulle bara våga ge mig ett ig.

Ikväll ska jag faktiskt bara njuta av livet. Solen skiner och det är lov i en vecka. Kan inte bli bättre! Måste ladda upp inför i morgon då ja ska ut med mina underbara vänner Cindy, Maria och Julia för en hedags shoppingtur och sedan utgång på kvällen för mig och Cindy (som vi längtat) vi ska fira "Läxorna är slut" haha. Ser fram emot morgondagen väldigt mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0