Söndags-recover

Hej folket!

Blev en sen kväll och sen förmiddag för min del då jag verkligen inte kunde sova i går kväll. Var hur pigg som helst utan anldening, fast jag egentligen borde vara död som en sten efter jobbande och tidig uppstigning men nej nej.
Därför valde jag att ta en hemma dag med läxor, lite skönhetspyssel och som slutade också i städning, tvättning och diskning. Det kunde ni inte tro minsan! Men oj vad bra det känns. En härlig lång dusch med ansiktsmask, bodyloation, nyrakade ben, röda tånaglar och rosdoftande hår. Det är grejer det. Hinner nästan aldrig göra något sådan då det är antingen sena kvällar efter träning eller stress med läxor och så vidare.
Angående läxorna har jag fortfarande inte kommit igång ännu, ska sätta mig ner med latinböckerna och skriva lite på instuderingsfrågorna vid har till provet nästa vecka. Sen blir det kanske lite svenska också. Lika bra att ta vara på denna känsla då man kan få saker gjort och har en sådan positiv inställning. Det är inte så ofta den dyker upp för mig nämligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0