Onsdag

Hejhopp onsdag!
Av någon konstig anledning tycker jag att onsdagar är bra dagar, även fast de är långa, tråkiga ämnen och som idag: prov. Men det kanske är känslan av att man är ledig från träning, kan göra vad man vill och sista lektinen inställd idag som gjorde i alla fall denna onsdag lite bättre än vanligt.
Tog en tripp till Solna för lite impulsshopping, köpte ett par svarta sommarshorts - som dock är väldigt behövligt med tanke på hur jag letade som en tok förra sommaren. Sen en underbar rosa tunika som jag velat ha så länge. Dock är det en som min kära vän Cindy har också (sorry cindy att jag härmar dig med allting!) men jag ska vara försiktig angående användandet i skolan ;) Därefter blev det ett displayskydd för mobilen och inget mer.

Har dessutom en hög med latinord och meningar man ska kunna till fredagen i ära. Känner mig inte helt på topp när det gäller pluggandet för detta kommande prov, men det har jag inte varit på hela veckan.. så.
Kommer i alla fall försöka gå igenom mina antekningar och kasus som jag har så svårt för. Måste verkligt få ett VG på detta prov om jag vill ha VG i slutbetyg. ÅH tagga nu rå bea!

Nu: Plugga. Eller ett försök är alltid till att duga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0