Jag lever!

Trodde jag skulle vara en aning nedbruten, bortsopad, och kanske kastad vid det här laget men jag har faktiskt överlevt dessa OTROLIGT jobbiga dagar. Herre gud vad min rygg får ta stryk av att jag står, går, böjjer och lyfter saker hela dagarna. Men nu är min fjärde dag över och i morgon är det sista passet. GUD VAD SKÖNT!
Men det blir najs med cash också i slutet av månaden, eller nej. Det kommer ju redan till den 15onde något, härligt med cash till födelsedagen om jag ska vara ordentlig!
Idag fick jag dessutom gå redan vid tre tiden så jag var otrolig nöjd! Plus at vädret bjöd på sol och värme. Det gillar vi mycket..

Ikväll blir det liiiite plugg samt över till grannar och parta lite haha. Men inte allt för sent, ska ju upp tidigt i morgon igen.
ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0