effektivitet

Idag var en jättebra dag!
Jag kände mig så otroligt effektiv då jag gick upp vid 8 och lyckades göra så otroligt mycket saker på bara några timmar. Det måste vara rekord! Detta gjorde jag på ca 6-8 h;

* Vaknade 8, snozade till 8.30
* Duscha, måla nalar och raka benen. (hinner aldrig med det!)
* Gjorde 1-3 inlägg på bloggen, (kommer inte ihåg exakt)
* Pluggade lite engelska, alltså valde rubrik och funderade på inledning
* bäddade sängen och städade rummet
* hann svara på alla mina mejl, samt skicka några melj
* Söka jobb
* åka till vällingby för magnetröntgen
* shoppa lite
* åka hem, söka lite mer jobb och svara på fler mejl
* tandläkaren på ekerö
* kolla i affärer
* åka och ha utvecklingsamtal i solna

Allt detta från 08:00-ca 16:00, tänkt om man hade såhär varje dag. Snacka om vad mycket man skulle få gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0