Det höll sig i längden

Jag är så otroligt lättad!
Min överansträning i mitt högerknä börjar äntligen svalna av! Det går inte att beskriva min lycka faktiskt. Som jag kämpat i flera veckor med mitt cp knä som gjort ont hit och dit dag ut och dag in. Men de senaste dagarna har det börjar minska och minska allt mer och mer. Det måste nog vara för att jag varit så försiktig angående min träning och följt mitt schema hos sjukgymnasten. Dvs, cykla mycket, knäövningar, träna rumpan haha och inte springa och så vidare. Och det har resulterat i att jag kunnat vara med lite gran på mina ordinarie träningar och bollat. Känns helt underbart faktiskt!
För om ca en vecka är det slutspel som jag taggat så mycket för att vara med på. Och det har kännts ganska mörkt ut för någon vecka sedan. Men denna vecka har jag spelat lite handboll för att komma igång igen och ska börja spela ordentligt nästa vecka. Men förståss så ska jag vara försikgit med mitt knä och fortsätta göra mina övningar.
Det höll sig i längden minsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0