Dance all night long!

Tjosan!
Har klarat mig igenom dagen hyvsat vaken faktiskt, kände mig stark på matten när jag stormade in i det sista innan huvudet skulle tuppa av. Åh det var hemskt att vara så trött, men jag tog mig igenom skoldagen utan större problem. Självklart var man trött, väldigt trött men oooj vad värt det var! "lill-lördag" borde uppskattas bättre av samhället, det får en verkligen på andra tankar och man lär sig att slappna av mitt i veckan, dock att man är en aning trött om man börjar klockan 8 dagen därpå. Men det var så otroligt mycket värt!

Cindy och jag var mycket nöjda efter gårdagens dansande på laroy, känns nästan bättre än förra gången vi var där faktiskt!
 
Cindy & Bea = älskar Lill-lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0