Välkommen hem!

I just detta ögonblick sitter min älskade vän Sophie Hjelte på ett flygplan hem från en 10 månaders visit i USA.
Det ska bli ett välkommen-hem-kalas hemma hos henne i morgon och jag är så grymt taggad på att få träffa henne igen efter så lång tid! Det har skickats mejl hit och dit och några tårar någon gång. Men i morgon är det äntligen dags att få se min fina igen.
Ska bege mig hem till våran gemensamma vän Hanna för lite förberedelser och sedan blir det en tripp över till Sophie för att hälsa henne välkommen. Tyvärr kan man inte stanna länge nog innan det blir dags för mig att röra sig mot stan för några timmars arbete...

Sophie, du är saknad!
Äntligen är du hemma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0