Utgång

Igår var en mycket bra dag, var nämligen och shoppade med mina bästa tjejer och hittade gryma klackar + två tunnikor. Sedan en rolig kväll med älskade Cindy. Som troddes sluta i fiasko! Oj vad otaggade vi var att det var tusentals människor ute, äckligt långa köer och stängda garderober. Nej vid 12 tiden ville vi gå hem, men istället för att sura tog vi mod till oss och marcherade raka vägen till Amba för ett sista försök. Där kom vi in utan problem, det var öppna garderober, otroligt bra musik och härligt häng. En skitbra kväll tillslut!
Efter kvällen lärde vi oss en läxa för att slippa detta depp som uppstod, det bara förstörde stämningen så sjukt mycket .. just därför har vi nu en lista på saker vi ska tänka på till nästa utågång!

1, Inte äta ute efter klockan 8
- Vi gjorde det dumma valet att äta på vapiano klockan tio på kvällen vilket inte var så smart! Maten gjorde oss mer trötta än taggade plus att det skulle bli svårare att "njuta" av drinkarna senare.

2, Ute i god tid
- Trots att kvällen var ung vid kvart i tolv så var det ett riktigt helvete att komma in. Nu är det nämligen tiden då alla studenter är ute och vimlar på utgångsdagarna vilket gjorde att det va smockfullt överrallt! Värsta jag varit med om faktiskt.

3, Inga stora väskor
- Fick släpa runt på våra megaväskor halva kvällen då Laroy stängde ner garderoben den kvällen, vilket inte är så roligt! Inte en jävla chans att dansa med den dinglande runt armen, nej nästa gång är det kuvertväska som gäller och inga stora saker!

4, Sköna skor
- Tog klackar till en början då jag trodde jag skulle kunna stå ut en hel kväll/natt. Men nja inte riktigt faktiskt. Som tur var hade jag ballerina med mig men det är inte så kul att släpa på dom i väskan heller för den delen. Vilket betyder att man alltid måste ta en större väska med sig. Nej ett par skor som gäller ute! Finns dock undantag på vart man ska och med vem, men när det gäller en helnatt med bara dansande, då kan vi skippa klackarna faktiskt!




Bild: Stureplan.se
- Tycker dock att jag inte ser klok ut på bilden.. inte min fotodag! Men cindy var supersöt i sin snygga tunnika hon köpte samma dag. Älskar dig hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0