Torsdag

Hej på Er!

Känner mig lite smårasslig efter en riktigt rolig gårkväll på sture. Vädret ville inte hålla i sig under dagen så det blev ingen josefinas tråkigt nog. Men det gjorde ingenting! För ja drog hem till cindy där Emelie väntade med sitt nytagna och färska körkort, vi laddade inför kvällen med bra musik och drinkar (inte för Emelie för hon skulle köra då) Sedan bar det av mot sture! Cindy o ja gjorde lite försök att ta oss in på Amba, Pure och Sturecompaniet men utan lycka då de var stängt (?!) men vi gjorde ett sista försök på Collage och kom in glädjerligen. Emelie traskade dit och det dansades och stojjades som aldrig förr. En lyckad kväll må jag säga. Sedan bar det hem till upplandsväsby runt 3-4 tiden och sedan upp igen vid 8 för att bege sig till skolavslutningen för en halvtimmes betygsnack och avsked.

Fick VG i svenska som jag blev VÄLDIGT chockad över att jag fick. Var helt intsälld på G för min lärare till och med sa att det skulle bli det. Superglad!
Dock jag inte MVG i psykologi som jag ville, utan fick nöja mig med VG. Annars var det helt okej betyg!

Nu sitter man här, förvånadsvärt pigg med tanke på de få timmar jag sovit. Men tänkte ta mig en liten lur på en två timmar sedan bär det in mot stan med mamma och syster för lite minishopping innan turkiet.
Vid 4 är det dags att ta sig till jobbet ...

Det är min dag det!
Tycker vi lägger upp en låt så man håller sig pigg och fräsh hela dagen och kvällen lång


- Man tröttnar aldrig på denna super-sommriga låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0