Tagga tagga tagga!

Nu är det bara en vecka kvar innan jag och Hanna drar till härliga Alanya i en vecka för festande, solande, babande och shoppande! Kommer bli helt galet roligt, våran första resa tillsammans. Vi som har längtat så mycket efter denna resa och nu är det bara dagar kvar innan vi drar iväg, och är vi taggade? Det går inte att beskriva!

Därför är det dags att få tillbaka turkiet-känslan och bli varm i kläderna med lite musik. Vi börjar här på bloggen. Bara för att. Detta är låtar tagna från mina "turkiska favoriter" på itunes. Sådan turkietnörd jag var detta och förra året så har ja en del musik faktiskt. Men dessa känner nog vissa igen ganska mycket. 
Åh vad jag saknar turkiet, kulturen, maten, känslan, lukten. 
All kärlek till Turkiet, All kärlek. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0