Söndag

Inget kan vara mer deprimerande än söndagar. Men idag är det faktiskt helt okej! Solen skiner hyvsat bra med tanke på att alla sa att det skulle regna och åska idag. Sedan är det såklart en ledig dag i morogn också! Så det rullar på bra tycker jag.

Idag ska jag antingen vara med Vickan och spela lite tennis och sedan kanske till ett tivoli i Fittja som många pratar om, ska tydligen vara ganska roligt där. Annars får jag se vad som händer. Kanske kollar med Sophie hur det är läget och tar en tripp till henne om hon orkar. Är så roligt att hon är hemma igen!

Ikväll har jag i alla fall planer på att dra till något ställe med kompisar för lite miniutgång. Kanske blir någon mysig uteservering eller dans your ass of? Har ingen aning, så det låter vi tiden avgöra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0