Söndag

Mår som man förtjänar idag, men dock lite mer utöver det vanliga då jag lyckats ta till mig en kraftig förskylning, kräkhosta och feber. Haha det är nog tecknet på att det är dags att bromsa upp lite. Vart trots allt en tre dagars vecka vilket är lite för mycket. Men det är trots allt sommar!

Känner mig också så trött som jag borde vara om jag fått allt det där. Somnade sent, vaknade vid 11-12 något sedan iväg för snabb shopping där mamma kom och skrämde livet ur mig och stackars pappa. Köpte mina efterlängtade easytone skor som är till för jobbet. Ska strax visa vilka det blev.

Annars var dagen allmänt kort, vaknade, iväg och handlade sedan direkt hem för att krasha i sängen med en hyrdt film. Somnade såklart innan jag ens kommit till halva så det blir att se allting från början igen hah!

Oh vad segt det ska vara idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0