Klädångest!

Jaha nu sitter man här med alla dessa fina kläder på golvet och vill ha med allihoppa! Hur ska detta sluta, försöker att rensa och tänka logiskt "kommer jag verkligen använda detta när jag är där nere?" men det verkar inte funka...

Måste ju tänka på att handdukar, tvålar, hygiensaker och annat skit ska med också, får inte glömma skorna för den delen! Sen att vi med 100% säkerhet kommer shoppa saker där nere. Men vafan!

Annars är det toppen! Humöret är där det borde vara såhär dagen innnan och jag är så sjukt taggad! Har varit lite småsvår de senaste dagarna och inte varit så hypad. Men nu, ett dygn innan är jag så hypad att jag kallsvettas. haha det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0