Jobb = cash

Usch fy och blä vad mina fötter värker nu...
Det var inget skonsamt arbetspass idag. Har ont i både kropp o själv eftersom det kom ovanligt mycket folk idag en torsdagskväll så jag fick inte vila på över tre timmar. Det hände saker hela jävla tiden så jag sprang runt som en galning. Han aldrig kolla en enda gång på mobilen för att se TIDEN. Då är det illa.
Men men, 7½ timme är helt okej, känns som jag jobbat 12 dock, men det är nog för att jag har kvällspass ovs. Sen att jag bara sov 3-4 timmar inatt...

I morgon blir det andra bullar i alla fall. Ska sova ut ordentligt och ligga och fisa i sängen hela morgonen och eftermiddan. Bara för att jag får, kan och vill haha. Skönt med lov må ja säga.
Kommer vara jobb i morgon också, 4-11 skulle jag tippa på. Efter det traskar ja de ynkla 500 meterna till stureplan för att möta cindy och ha våran sista utekväll på LONG TIME. Ska ju nämligen resa bort sen ska vi jobba en del ovs. Kommer inte bli så många utgångar så som det varit..

Just nu är jag inte taggad på utgång. Men i morgon kommer jag vara det!
Hihi. Ska lägga upp mina nya kläder vi köpte idag, supersöta och perfa inför sommar och utgångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0