Galen kväll

Haha, rätt som det blir helg står denna blogg tom på inlägg. Sorry about that.
Men igår var det en mycket händelserik dag/kväll då jag först träffade min underbara vän sophie som kommit hem från USA. Hon var sig minsan lik <3 Knappt någon förändring, förutom att hon pratade svengelska och hade enorma minnen med sig tillbaka haha.

Sedan på kvällen var jag ute med Ewa och våra familjevänninor (min styvmamma) för att fira min 18-års dag några månader försent haha. Men det var faktiskt riktigt roligt! Först var det en tripp till Caliente för god mat och god dryck, sedan vidare till Lokal för några drinkar och sedan vidare till Lemon Bar för vidare efterfest. Ganska mycket schlager som jag inte är så jättetaggad på men det var faktiskt roligare än förväntat! Knasiga saker som hände under kvällen och jag fick min första gissning på 27 år av en kille! Haha jag dog. Men det var nästan för mycket så ja visste inte om man skulle ta det negativt eller positivt?

Kom hem nätt och jämt vid 4 tiden i morse och blev sedan väckt av en busringar Julia som vägrade ge med sig att ringa två tre gånger på raken vid 10 på morgonen. Haha man var jättepigg då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0