Final countdown

Jag överlevde natten, precis på håret. Fan vad jag hatar att hosta, det är nog ett av det värsta som finns när man är sjuk. Hosta och förskyld kombinerat är inte heller någon höjdare...
Vaknade minst fem gånger bara för att jag var tvungen att hosta hela tiden, eller snyta mig. Perfekt inför resan på onsdag! Fuck this shit, nu ska jag köra på alla huskurer man kan tänka sig så jag blir frisk någon jävla gång.

Hur som, det är bara två dagar kvar! Oh helt galet! Kan inte finnas något bättre än ligga på en skön strand i 40 graders värme, äta god mat och festa nätterna långa. Jag längtar gott folk, jag längtar!
Ska bli roligt att visa runt Hanna på denna fantastiska plats, jag som känner till de flesta ställerna och var man ska gå o inte gå etc.

Nej nu blir det att packa lite saker sen bege sig till mamma en stund. Vi ska färga håret och börja packa väskan o nödvändigheter bla bla.
Tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0