Dagen börjar bra

Nat.

Vaknade en timme tidigare än vad jag hade behövt, vilket resulterade att jag åkte en station med bussen sedan gick hem sur och svärande. Usch så trött jag hade varit vid uppgången. Ville ärligt talat sova lite till, när jag väl hade kunnat det också..

Aja, idag blir det en kort och lugn dag.
Ska nämligen till skolan för en snabb mentorstid på femton minuter (?!) sedan hem och skriva klart min recension om min lärare hunnit mejla mig ännu. Skickade ett utkast som får allt annat än duga så ja hoppas på lite feedback. Vid fyra ska ja röra mig åt min barnvaktsfamilj och vara nanny i några timmar åt världens gulligaste barn. Har inte sett dom på evigheter så det ska bli kul. Förra gången så bakade vi med yogurt haha och sen så fick jag en jättefin teckning av den yngsta tjejen, naaw <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh tack sötis! Säg bara en dag och tid så ger vi oss ut och fotar också :) pok

2011-06-14 @ 10:27:40
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0