Dagen är ung

Godmorgon på er glada sommarlediga människor!
Jag har dock fortfarande inte ledigt...

Men det ska inte stoppa mig! För idag är en bra dag, ska nämligen chilla galet fram till ikväll sedan är det dags att bege sig till upplandsväsby till min käraste Cindy och förbereda en utgång. Det är mycket vi ska hinna göra ikväll/natt så det gäller att vara på topp! Kommer bli awsome som det alltid blir :)

Igår blev det en kort jobbdag för mig då ventilationen hade gått sönder på jobbet så det var över 30 grader inne i lokalen vi jobbade. Helt sjukt! Så det gick knappt att röra sig utan att löka sönder. Det gjorde också att vi förlorade en massa gäster då det bara finns en liten uteservering och större innomhus.. så jag fick gå hem! YES
Efter det drog jag hem och mötte Bekir, Michel, Vickan och Cinar. Vi drog till en plan och spelade lite fotboll samt badade i någon timme. Galet roligt! Efter det blev det skräckfilm.
En rolig fredagkväll och denna kommer bli minst lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0