1 dag kvar

Godmorgon!

Tyckte natten var extremt jobbig då jag fortfarande hostar livet ur mig. Usch hur ska det gå i turkiet? Stackars Hanna som kommer få lega o lyssna på det där i en vecka. Fan också... Men jag har laddat upp med hostmedicin så jag borde nog klara mig.

Idag ska jag bege mig til solna centrum en snabbis för att köpa det allra sista inför resan. Sedan är det direkt hem o börja småpacka, som att välja kläder? Det är ett riktigt projekt! Tar alltid med mig för mycket kläder så dum som jag är. Så idag ska ja verkligen ta med mig det nödvändigaste. Förmodar att det blir en del shopping där nere också så det är bäst att göra lite space för det med. Gud ge mig styrka...

Ikväll blir det nog mys hos Hanna med Sophie till sällskap, vi ska bege oss ca 14.00 till arlanda i morgon så det är lika bra att sova över!

Nu måste ja fixa mig!
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Mu

Hej mitt hjärta!

Jag har ett bra tips, bannlys allt vad cigaretter heter, de är boven i dramat kan jag tala om.

Kram och krya på dig, älskar dig, var rädd om dig/ mormor

2011-06-21 @ 13:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0