Vattenscoter!

Efter en mycket lyckad och rolig utgång igår var man minst sagt små seg idag. Men det stoppade mig inte från att följa med och åka vattenscoter vid Brostugen tillsammans med min granne o hans vänner. Gud så roligt det var!
Men oj vad snabbt det gick, vi var fyra personer som delade på två stycken scotrar. Sen var det jag och en annan tjej som var med o vi fick sitta bak så fick killarna köra. Men de var helt brutala! Jag blev ordentligt avslängd redan den första minuten på scotern, vilket gjorde att jag studsade på vattnet som när man kastar en stenmacka. Haha trodde jag skulle dö. Men vattnet var varmare än trott så det var lugnt. Kanske skulle bli en tripp igen i morgon men efter idag får man se om man vågar åka med dom. De var helt galna.
Vi åkte hela vägen från Ekerö till Slussen, shit förstår ni hur långt det är? Men med scoter tog det inte mer än 5-10 min att åka. Lite häftigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0