Förra Onsdagsdagen

Som jag berättade i ett av mina tidigare inlägg så begav sig jag och den fina Elena iväg på utgång i härliga Stockholm! Det börjades med lite balkongmys hos mig med tända ljus, varma filtar, grym musik o lite rosé. Därefter tog vi oss in till stan för en magisk kväll på Collage där festen rullade vidare, det skrattades, dansades o .. mer ska vi inte gå in på haha. Hur som haver hittade jag en vän där mitt i vimlet som det småpratades med innan vi rullade vidare för hemgång runt 4 tiden. Blev dock stoppade av några argentinska personer som ville visa oss hur coola dom var på polo. haha galet! Sedan fick jag för mig att jag var expert på spanska och hablade på där som om jag inte gjort något annat. Haha vet inte hur mycket jag sa fel o vet inte hur mycket de skrattade åt mig, såsom jag också gjorde åt migsjälv. Det var en extremt rolig kväll som slutade med ytterliggare lite balkongmys hos mig i soluppgången sedan läggdags, som inte blev långvarig. Vaknade runt tio elva tiden av värmen o att vi var grymt sugna på donken. Haha det var våran galna onsdag det!
I helgen blir det 20 års fest för Elena! Fina stora flicka! SKa bli woap woap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0